Digital Storytelling

 

478607105

 

Digital Storytelling (dosł. Cyfrowe Opowiadanie) to wykorzystywanie narzędzi, które oferują internet i nowe technologie do opowiedzenia historii swojej organizacji, inicjatywy, lub pasji. W kontekście działań PR-owych, to jedna z podstawowych strategii promocyjnych, która pozwoli na ich ciągłość i spójność, bo w Digital Storytellingu, najważniejsze jest zachowanie jednolitej i przemyślanej komunikacji, przy użyciu różnorodnych narzędzi: strony internetowej, mediów społecznościowych, bloga czy infografik.

Digital Storytelling to nie reklama, ale osobisty przekaz – na przykład własnoręcznie nakręcowny i zmontowany film, opublikowany na własnej stronie internetowej. A to wszystko po to, aby nasza organizacja była kojarzona z konkretną postawą i jasnymi wartościami, z których wynikają nasze działania. Działania przemyślane i niespieszne,
z czym łączy się idea slow PR 😉

Jakie są najważniejsze cechy Digital Storytellingu?

– osobista perspektywa: mówimy sami o sobie;
– szczerość i autentyczność: pokazujemy się takimi, jakimi jesteśmy;
– zgodność między różnymi materiałami: pokazujemy ten sam obraz siebie na Facebooku i na naszej stronie internetowej;
– multimedialność: wykorzystujemy różne narzędzia i metody komunikacji;
– emocjonalność: materiał, który zostaje w pamięci odbiorcy;
– jakość a nie ilość: jedno zdjęcie może powiedzieć więcej, niż cały album.

Więcej na www.techsoup.pl 

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s